all news,خبر جدید,الاخبار,دانلود فیلم وسریال رایگان

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

all news,خبر جدید,الاخبار,دانلود فیلم وسریال رایگان

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

طنز نوشته های باحال مرداد ماه 93

.

 

دختر عمم چهار سالشه رفتم خونشون میبینم دستاشو با روسرى محکم بسته بش میگم چیییی کاااااار میکنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! میگه دارم تمرین میکنم که اگه دزدیننم بتونم دستامو باز کنم!!!!!!!!

من:هاااااااااان!!!!!!!!!؟
ینى من اصن موندما!!!!!



مامانم بهم میگه نرگس یادت میاد اخرای تابستون که 22بهمن بود رفتیم اصفهان؟:))
یعنی عاشق مامانمم با این سوتی های قشنگش:)

 


منبع : http://fundoon.rzb.ir
ادامه مطـــلب در منبع.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.